آیا این بسیار جدی با کراتینین 4.9 ناشی از نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بسیاری از بیماران که با کراتینین 4.9 ناشی از نفروپاتی فشار خون هستند، این سوال را نگران است چقدر جدی است و اگر آنها می تواند یک فرصت برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد. حالا اجازه دهید ما را نگاه معنی آن برای بیماران مبتلا به آن است.

همانطور که همه ما می دانیم که بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به پنج مرحله با توجه به سطح کراتینین تقسیم شده است، و کراتینین 4.9 است در مرحله 3 اما آن را تقریبا به مرحله 4. بنابراین در حال حاضر بسیار مهم است که اقدامات بلافاصله، اگر شما این فرصت را از دست ندهید، بیماری شما ممکن است بدتر شود و کنترل از دست داده. چرا؟ چرا که در مرحله 3، بیماران عملکرد کلیه در حد متوسط ​​آسیب دیده است، آن را بسیار جدی است. اگر شما می توانید درمان به موقع دریافت کنید، بیماری شما ممکن است معکوس، اگر نه آن را به مرحله بعدی قرار می گیرند. بنابراین یک درمان خوب از مهم ترین عوامل است. اما همانطور که همه ما می دانیم، در روش درمان سنتی، هیچ درمان های موثر برای کراتینین 4.9 ناشی از نفروپاتی فشار خون وجود دارد. تنها راه این است که به کنترل فشار خون بالا، نمی تواند در پیشگیری یا درمان این بیماری است. پس بیشتر و بیشتر مردم به دنبال برخی از روش های درمانی جدید است.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما در اختراع یک درمان جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن ثابت شده است به عنوان یکی از موثرترین درمان در درمان کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه است. با کمک آن، سطح کراتینین بالا را می توان به طور طبیعی کاهش می یابد و بیماری اصلی نیز می توان درمان اگر آن را بسیار جدی است. اگر مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های در زیر، ما آن را برای شما تجزیه و تحلیل. شما همچنین می توانید به ما ایمیل، ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا این بسیار جدی با کراتینین 4.9 ناشی از نفروپاتی فشار خون

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون، کراتینین 4 , 9، آن است که بسیار جدی با کراتینین 4 , 9 ناشی از نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: